lördag 11 februari 2012

Du sålde våra hjärtan


Sitter här och lyssnar på gamla låtar.. alltså låtar från 2006?? haha sjukt att jag ens minns vilka låtar som va mina favoriter va ? Bland annat LISA EKDAHLS du sålde våra hjärtan.. tycker fortfarande det är den typ finaste " kärlekslåt" på svenska.. fast det är väl mer en göra slut låt? Men man kan tolka texten på tusen olika vis och då kan den handla om annat med..ibland tänker jag på mina vänner när jag hör en låt.. alltså om deras liv att en låt passar in på dom... Fronda - tapper soldat då tänker jag bara på SANNE! inte för att de liksom handlar om henne utan för den ger mig ett så sjukt jävla starkt minne av en tid som vi delade. Snälla snälla med Carolina af ugglas då tänker jag bara på min emelie forslind haha som HATAR den låten men tvingades vakna till den varje morgon en hel sommar...Jag skulle ju kunna fortsätta i ett par timmar.. men skall avsluta nu ;)


väntar på att mille skall vakna sen skall jag lämna honom hos hans mormor och åka ner till stan lämna ett par skor tillbaka som GÅTT sönder efter bara 4 månader...piss kvalite. och sen blir de kvälls jobb ikväll igen..Imorgon är de 7 pass.. å om ni visste va jag HATAR att gå upp kl 7 hahah...



Puss på er och ta hand om varandra....


1 kommentar:

  1. Fina tider som alltid kommer sitta långt in i hjärtat! Love you / Sanne

    SvaraRadera