tisdag 7 februari 2012

Vi har gått ner till stan idag..alldeles underbart att komma ut..vi måste vara hemma minst 48 timmar efter kräksjukan är slut från dagis och jobb så jag och mille hänger hemma tills vi är totalt well.. vi hämtat milles nya kläder också..jätte fina jeans.. å han är så stor nu jag dör :/

MEN sen vill jag bara säga att jag läste nyss aftonbladet.. OM MAMMAN som tvingade sin tre åring att röka och smaka öl?? Alltså de är så vider värdigt äckligt snuskisg och jag blir så sjukt förbannad.. vissa människor skall inte ha BARN jag fattar inte ens hur man kan tycka de e kul?? OM hennes son nu suttit och hostat och fått rysningar ??? å hon måste vara den mest hatade kvinna i sverige JUST NU!! äckel äckel äckel..

Nu skall jag mysa framför bolibompa med min kärlek..

HEJ HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar