torsdag 5 januari 2012

Torsdag..
Torsdagar är normalt min lediga dag. jag känner själv hur konstigt det känns nu när jag bytte den här veckan? man blir liksom lite osäker sådär på va de e för dag haha.. Men i helgen är jag LEDIG igen..gött..Lördag Söndag.wopidiwwop.Nästa vecka är det planeringsdag och utbildning med jobbet en ganska mjuk start alltså..
Idag när jag kom hem från jobbet satt min lilla prins vid köksbordet och sjöng och lekte med sin Mommo..jag blir varm i hjärtat när jag kommer hem och ser HUR glad den här lilla snubben är... Ja annat än stolt blir man typ inte när man är mamma.

Annars kollar jag mest inredningsprylar och längtar tills vi flyttar så jag ÄNTLIGEN kan inreda Milyans rum Som han kommer få dela med sig av sen förståss.. ;)



Och snön lyser med sin frånvaro... Jag klagar inte jag kan fortfarande cykla till jobbet liksom??sjukt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar