fredag 20 januari 2012

Hayat Hayat Hayat!!!

Sitter här och lyssnar på mina favorit sånger ..turkiska kärlekssånger. Jag brukar fan tjata om de men måste typ igen.. INGET får en ju att bli så berörd?? Rysningar får jag NÄSTAN aldrig av svensk eller engelsk musik.. men av turkisk... woowoowoow Oftast är dom ju om olycklig kärlek men man kan fortfarande hitta favoriter....
Minns speciellt. Gökhan turkmens Büyük Insan Min och Serdar absoluta favorit en vår.. det är liksom en låt som direkt jag hör den ploppar mannen i mitt liv upp framför mig :)

Ibland funderar jag på om vi någonsin kommer att bo i turkiet igen..Jag skall väl aldrig säga aldrig.. Jag Älskar de landet. MEN nu när vi har barn och kommer få ett till så känns turkiet mer och mer långt borta.. Iallafall permanent bo där.. Jag skulle aldrig heller vilja vara hemma fru på heltid. innan vi fick barn blev jag sur när serdar sa att han ville till sverige?? hahah fattar ni jag ville inte bo här. NU är de helt tvärtom.Men de handlade nog mkt om då att ALLA sa att vårt förhållande aldrig skulle klara sverige.. pffs där fick ni!!Min man är ju iofs grym.. Och jag ÄLSKAR ihjäl mig på honom hehehe...


vilket jävla babbel de blev??
skall snart iväg och kolla sängen med familjen..håll era tummar.

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar