söndag 22 januari 2012

God kväll på er :)
Jag hade egentligen tänkt fixa upp bloggen lite ikväll..göra den lite vårig kanske?
visst är de ganska sjukt att om två månader är de VÅR lite till då.men april är ju rena drömmen.. i år tror jag på en fin jäkla vår?? Josefin har lärt mig att om man hoppas tillräckligt mycket sker saker..så då hoppas jag det.. Hon är för övrigt så jävla bra erbjuder sig och hjälpa mig städa här nu när vi skall flytta.. TACK för du bor här och är så bra...

min rygg smärtar mig.. vet inte riktigt hur jag skall lösa problemet??
tips? får man använda spik matta som gravid??
har aldrig ens tänkt på det. varma bad lindrar MEN hjälper INTE längre stunder.
För tillfället har jag gått upp 7 kilo och idag är jag i vecka 26 vad tror ni blir det 26 kilo den här gången med?? I SURE DO HOPE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!
.
KUL att jag inte ens såg själv hur TJOCK jag egentligen var hahah här va mammas födelsedag den 14 juni.. MILLE KOM 30 haha

1 kommentar:

  1. Hej!
    Ja det är helt okej att ligga på spikmatta under graviditeten, helst efter fjärde månaden pga försiktighetsprincipen, men det är ju inga problem för dig :) Det sägs också kunna lindra foglossning och andra krämpor!
    Hoppas det går över snart!

    SvaraRadera