fredag 16 september 2011

Sjukhus..

Som ni som har mig på facebook vet så opererade sig min prins för två dagar sen idag,
Inget stort eller allvarligt men han skulle sövas. Så för oss var det enormt. Serdar sov med Milyan första natten på sjukhuset natten innan operationen, Jag sov inte en blund hemma så jag tog en taxi ner kl 6.
Min lilla kille hade inte ätit något sen kl halv 2 på natten men han var så duktig han duschade och leekte såg på film och va så himla duktig. Sen rullades vi upp på uppvaket där vi fick vänta tills narkosläkare kom och läkaren som skulle utföra operationen. Jag grät inte en enda skvätt och kände ingen panik alls förns vi var inne på operationssalen och Milyan fick sömnmedel och somnade. Och Narkossköterskan sa - Tack nu kan du gå ut så ringer vi dig.. Då börjar jag stor böla alltså det va så HEMSKT och lämna min plutt kände mig alldeles tom och hjärtat brast nästan. Sen väntade dom två längsta timmarna i mitt liv.

Dom ringde.. jag sprang dit satt vid hans sida och gav han syrgas han var så liten där i sängen. men allt kändes bra han hade klarat det bra han andades och jag blev av med massa hemska tankar jag samlat på mig.
Han vaknade lekte och var glad. MEN hungrig. Nere på barn fick han välling..två flaskor slukade han. Och sov hela förmiddagen. kl 3 vaknade han. OCH DÅ.

Hade han så ont bedövningen hade gått ur, han bara skrek och skrek och våra hjärtan brast om och om igen, Dom första två timmarna klarade jag. UTAN ett jävla stöd från personalen där nere. Som lär va dom mest sura och grinigaste tanterna som jobbar på sjukhus. saknade helt empati.
Efter två timmar fick jag be serdar att få gå ut en liten liten stund.
Jag gick ut och jag grät grät i panik för jag kände mig så hjälplös. Ingen kan förstå
hur ont det gör jag skulle kunna föda 20 barn eller kanske leva utan en lunga hellre än att se min son ha sådär ont. Ett dygn grät han varje gång han vaknade han skrek bara. Mitt hjärta värkar fan fortfarande.
TUR vi är en stark familj tillsammans och Milyan mår nu bra igen .. mycket bättre.
Idag skall vi gå ut och leka lite..
Men jag är besviken på hur personalen var mot oss. Och Milyan är den bästa som finns.. Så stark liten kille <3

Förlåt för depp inlägg men måste dela med mig..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar