tisdag 20 september 2011

Jävla förskylning jag har..
Den ger sig aldrig rinner snor som bara den och jag känner mig alldeles död.
MEN idag har jag stor städat det luktar ajax och rent i hela vårt hem.. Jag är nöjd sånt gillas..
Under städningens gång drog jag igång
spotify. Lyssnade på Lisa ekdahl,Men sen bytte jag till . LARS WINNERBÄCK!
åh denna man får fan hjärtat att gå av typ haha.. Hans texter är grymma och han kan VERKLIGEN förmedla en känsla. Han är min Idol.. LÄTT! allra helst hans album från 2004.
Vatten under broarna..

"Jag glider ifrån allt

Vad var jag en gång?Jag förlorar mitt fokus Vad drömde jag om? Jag har lånat av banken Jag har säkerhetsdörr Jag skulle aldrig få säga Att det var enklare förr Jag ser mig i spegeln Det är en dålig dag Är det honom jag känner? Är det han som är jag?"

1 kommentar:

  1. Det är ingen fara vännen!
    Bara om du vill så kan du maila mig!
    Jag vill ju veta könet men dem säger ju inte det här i Jkpg. Så surt så ska nog gå till en privat! Ska verkligen bli underbart att få se bebisen igen :)
    Puss och kram

    SvaraRadera