onsdag 7 september 2011

Plugg stress BITTI!

Nu har jag pluggat klart. Skiter i den här kursen den suger. jag nöjer mig gott och väl med ett enkelt G på den.helt klart. Den här månaden är full med grejjer som händer och jag känner liksom att jag vill ge Milyan all min tid då han skall göra en operation nu den här månaden.inget allvarligt men fortfarande, Jag vet inte hur lång tid det tar att läka så jag har funderat och bestämt mig för att dra ner plugget till 5o% inte för jag kanske kommer göra det på 50% utan mest för jag inte orkar känna en stress iallafall inte två månader fram.sen så jävlar kör jag igen. Men man vet liksom inte hur det kommer bli nu med allt.


Imorgon skall vi iallafall till sjukhuset på narkos prat....känns sådär.-

En god nyhet är att mitt jobb (personlgiassistent) Chefen ringde idag.. hade lite tider hos min favorit,
Som jag såklart tog skall bli JÄTTE kul!!!Saknar honom jag jobbade med hela sommarn..


NU! GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar