torsdag 2 maj 2013

Tvätt nyckeln

Ibland undrar jag om min hjärna faktist har checkat ut,Vår tvätt nyckel försvann härom dagen. Jag har letat och letat jag vet att jag hade den.. Iaf jag gav upp efter ha städat idag och tänkte köpa en ny imorgon. Jag åker iväg för att hämta hem serdar.. när vi kommer hem ligger den mitt på golvet i hallen???? HUR fan hände de.... vem fan la den där hahah inte jag !! grannarna kan inte ha slängt in den i brevlådan för de står inget namn på den, de är bara en bricka??
Har jag blivit tokig eller har jag fått hjälp av di sma???

vi köpte matchande adidas skor till grabbarna idag i blått.. SÅ jävla sött när dom har samma kläder... skall beställa lite nu är min plan !!

OCH jag har ett kalas att styra upp för fan...
Niels fyller 1 år om några dagar... Sjukt om nått yes box...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar