söndag 12 maj 2013

12 maj

vädret är fantastiskt.. å jag tror faktist vi skall besöka pippis hus .. De är ett sommarland här på gotland där man får gå in i pippis hus och göra massa roliga saker :) mille kommer ÄLSKA det.. Sen skall vi vidare på kalas till Lilla Emilia :) Mys dag idag... bästa att min älskling är ledig å är med oss...


Annars har jag sovit så pissigt man bara kan. Ja ammar inte på dagarna eller ja KÄMPAR PÅ! Niels är mer fixerad av bröstet än milyan och där trodde jag att de va overkill.. nej mina vänner de HÄR är overkill! min bröst mjölk måste fan vara riktigt god. hahah usch !
Jag är stolt att jag orkat fast jag inte alls har velat amma såhär länge de va verkligen inte i planen. Men 1 år är enough jag vill sluta men den här herrn vill inte..så jag ska försöka fasa ut de.. han får inget på dagarna och så får jag ta nätterna när vi klarar dagarna utan problem...
JOBBIGT!! men jag ligger i lä vi va i parken en dag.då sa en 5 årig tjej till sin mamma.. Mamma jag ville ha tutte NU! Mamman svarar. hjärtat inte nu vi ska hem först..
Där känns de redan konstigt !! AJa nog om ammnings pratet... hoppas jag är fri till 2014 haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar