fredag 8 februari 2013

Slut på en till...

Idag har jag varit en aktiv mamma, igår hade jag faktist ångest för jag och milyan hade varit oens HELA dagen han gjorde allt för att testa mina gränser, och ärligt talat hur mycket måste det testas innan this shit is over.... AJA jag pussade honom typ 100 gånger när han skulle sova och berätta hur mycket jag älskar honom hoppas det gott gör vår tuffa dag...

vi va på sångstund på almedalsbiblioteket! Milyan Älskade det!! Niels med men inte lika mycket som storebror så här och nu så ska vi fasiken gå VARJE fredag det är..

Jag har avklarat min vård och omsorg 2 kurs... och fick fan mitt första B!
HELL YEAH! duktig jag är hahaha...
Nu börjar medicin 2 känns sådär taggad till den..
kom på att jag ska läsa lindrande vård också innan jag är klar...

och resten av kvällen spenderade jag vid datan och pluggade körkort..bonniers trafikskola is the shit.. JA det drar ihop sig...


PS mina grannar röjj festar och lyssnar på ICE ICE BABY om och om igen! 
HEJ SÖMN BRISTEN !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar