söndag 10 februari 2013

Better days to come

IDAG är jag gladare, mer sömn inatt och så tog serdar morgon passet haha..
Så jag gick upp ur sängen halv åtta, Helt perfekt jag är en morgon människa men fyra är så jävla onormalt att gå upp!! Kan man ju för fan va vaken hela natten istället..
nog om våra sömn problem och trots problem haha..

Jag skall börja läsa medicin 2 imorgon. och jag kräks redan.uppbyggnader av celler och sånt där shit varför väljer jag sånna här kurser, Å andra sidan känns det bra att fylla ut hela betygen så man har något att showa upp!

Tisdag skall jag få jobba lite skall bli så SJUKT kul och härligt att bara vara jag och jobba jobba jobba i lööööööve att jobba...

idag jobbar serdar och han jobbar hela nästa vecka med inte en dag ledig.så de e bara att ladda upp rejällt....

nu skall jag läsa kapitlet om BILEN en gång till..

OCH vet ni!! 18 piss dagar kvar av februari sen kommer MARS!
OCH SEN ÄR DET APRIL? hänger ni med? våren e snart!!
HEJ HEJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar