söndag 17 april 2011

Sunny days

Oj vad jag hinner mycket på en timme..
Min man och vår kära son är ute på kvälls promenad.
jag har badat och njutit av lite lugn ..en gång i veckan är de det jag gör haha..
Alltså länge.. jag duschar ju såklart inte bara en gång i veckan neeej fyyy..
plus jag har diskat..
och nu lyssnar jag på musik..man har ju en riktigt fin vän som heter JOSEFIN
som lånade mig ett par högtalare bara sådär.. tur man har henne...

Den här dagen har varit så sjukt jävla bra..
men jag lämnar det där.. orkar inte skriva allt de underbara haha.
men perfekt rent ut sagt kan jag nog säga??
SOL och kära vänner...va mer kan man begära..
EN FIN SON OCKSÅ SÅKLART och MAN!

NU

Skall jag tralla vidare.
sen hem till Jussitusssiii och leka med våra barn haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar