söndag 10 april 2011

Här sitter vi och baddar såren med salt

Hey my loves
Efter lagt vår lill groda har jag precis avslutat min
kvälls bloggrunda..Druckit en kopp te.
Och nu är det fotboll på tv och jag sitter här.. JA här sitter jag..

och jag har funderat på varför inget kommentar dykt upp.
men jag har nu ändrat en inställning så om någon har kommenterat eller
hade tänkt göra det..gör det nu så ser vi om det funkar ( JUSSI )
Älskar älskar älskar gamla bilder där man typ kan komma ihåg precis vad man gjorde
och precis vad man pratat om.. OM jag minns rätt. är det här en tidigt Alanya morgon.
Jag va på väg till jobbet och Mirran var på väg i Säng... Galna minnen...

2 kommentarer:

  1. Ja äntligen :) haha!
    Blev lite paff när inte kunde kommenterar!
    Har du jobbat för fritte?
    Hoppas allt är bra med er.
    Puss

    SvaraRadera