fredag 4 oktober 2013

Saker sker.

Skall berätta en liten sak för er...
När jag och serdar träffades så var de många som verkligen inte trodde på oss som par,
En del sa, Jaja du får se han vill bara en sak,Du är hans biljett till sverige, Det funkar aldrig i längden med en svensk tjej och en turkisk kille blablabla.. och helt ärligt ibland trodde jag samma sak för det var de enda som blev instoppat i mitt huvud. Hur fan skulle allt gå ?
Vi hade våra ups and downs och det har vi fortfarande vilka par har inte ?? ;)

Man kan säga att det alltid funnits och säkert fortfarande gör som väntat på att vi ska sluta i sär?
eller att det skall gå dåligt...

MEN ! 
Jag är så sjukt stolt över min man, Han kom till sverige han tog sig för. Han vill så mycket och är liksom precis sådär jävla bra som bara han kan vara..
vi har nu snart väldigt snart.närmare sagt den 15 oktober varit gifta i 4 år. vilket är helt sinnens sjukt...vår 4 bröllops dag firar vi nog inte..
Vi har annat för oss. vi har eller ja kommer ta över WAYNES COFFE här i visby.
vi skall alltså side by side driva ett företag ihop! och det ska vi göra på bara de sättet vi kan..
TILLSAMMANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ en smäll på alla långa näsor där ute..
MIN MAN KAN OCH HAN KAN JÄVLA BRA!
och jag med förståss jag är alltid bra hahahahha..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar