torsdag 5 september 2013

Mama mama jama

Haha om jag skulle starta denna blogg med,Skäms skäms på mig som aldrig bloggar.
Så skulle jag få skämmas ;) blir aldrig av längre, och det är synd, Älskar nämligen att gå tillbaka i alla mina gamla bloggar och njuta av eller va glad över att just den tiden är förbi :) eller sakna också såklart...

Min hjärna består av stuider, Studier som MATTE? urk. och faktist även naturkunskap svenska B och lite Samhällskunskap.. Snacka om att man får pisk på fingrarna för man struntade i gymnasiet.
( Skall läsa just detta för mina barn när dom vägrar skolan)
Här sitter man på komvux 25 år gammal å kämpar hahaha.. vill inte se de så..
Snart är jag i mål,Snart söker jag in på sjuksköterske programmet. Om 7 år är jag helt klart i fullgång med att leverera bebisar ;)


Niels går nu mera solo på dagis.. Han e så duktig..
Dock är han i en jävla livskris å skriker mesta dels av tiden vi ses..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar