onsdag 10 april 2013

Gymmet

Idag skall jag till gymmet, äntligen de skall bli så sjukt skönt att få svettas igen.. NU ska ja helt enkelt gå tre dagar i veckan jag måste komma back on track..nu finns de inga mer körkorts hinder ingen mer ångest och stress över de...så nu är de bara gymmet som kallar... Jag vill så gärna.. undrar hur man gör i sommar när tiden blir knapp pgr av jobb.... antar att man får promenera mera då... jag lovar inget förstår att ni e trötta på att höra om de..

by the way serdar tog körkort i måndags :D duktig kille ..
4 dagar emellan våra körkort... Jag e stolt över oss.. för ja vi e helt enkelt så jävla bra...
HEJ HEJ!!



för 2 år sen kunde man sitta ute å sola och fika vi denna tid.. nu fryser jag arslet av mig bara av tanken... för fan våren kom igen nu



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar