tisdag 28 juni 2011

Idag är det den 28 juni.. vilket egentligen är vilken dag som helst.. men för ett år sen.
låg jag just nu och grät och va alldeles död efter alla värkar utan resultat. jag blev igång satt för ett år sen just idag. kl 10 för att va exakt.. men det gick inte.. jag kämpade en hel dag och hade höga förväntningar på att min prins skulle va i våra armar senaste kvällen just den 28 Juni..
vilket visade sig vara fel :) men ett gott minne för mig nu hur mycket jag verkligen KÄMPADE och hur mycket jag längtade..Tänker nog bjuda på en förlossningsberättelse den 30 juni då vår prins faktist kom fram <3
Mellan en av tusen värkar ..så som jag minns ;) de slutade med att serdar fick mata mig mellan värkarna då han var orolig att jag skulle tappa all kraft haha..Fina älskade man !



Förövrigt är det sommar..
riktigt riktigt svensk sommar.. and i love it...

förutom humle boet på min altan huu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar